რამდენიმე წლის წინ ბრენდმა Dolce & Gabbana საკუთარი თავი კიდევ ერთხელ სენსაციურად ჩანიშნა მოდაში და არამხოლოდ კაბა ხილისა და ბოსტნეულის პრინტით, ოქროსფერი გვირგვინები და შავი მაქმანებიანი კაბები წარმოგვიდგინა, არამედ ჰეშთეგი #DGFamily-იც. თუ გასულ სეზონზე ,,ახალი თაობა“ და მილენიალები აღნიშნეს(სისტინ სტალონე, პრესლი გერბერი, დილან ბროსნანი და სხვ.), ახლა შოუ «Love is Love»-ის დრო დადგ, რომელიც მილანში ჩატარდა. პოდიუმზე ,,ოჯახი“ გამოდიოდა, სრულებით სხვადასხვა ფორმატში, ჰეტერო და ჰომოსექსუალები, ახალგაზრდები(ბავშვებითაც კი) და ასაკოვნები.
ტრადიციულად, აქ იყვნენ მოწვეული ვარსკვლავებიც და ბრენდის ახლო მეგობრები. მამაკაცების კოლექციის ჩვენებაზე კონცეფციის წარმოსადგენად, არა კაცები, არამედ მოდის სახლის ყველაზე ქარიზმატული მუზები- ნაომი კემპბელი და მონიკა ბელუჩი შეარჩიეს. შავი კოსტუმები იტალიური მაფიის წევრების სტილში, ძლიერ და დამოუკიდებელ ქალის მოდას ასახავს და როგორც ჩანს, 2019 წლის მთავარი ტრენდიც ხდება.